Гарантія

Стандартна гарантія один місяць на всю нову техніку а на користовану 14 днів. від нашого магазину!
Додатково можна докупити річну гарантію на iphone i ipad за 20$ та 40$ на MacBook i iMac
Якщо ви виявили брак або дефект після закінчення терміну гарантії то Ми можемо допомогти Вам у відправці по гарантії техніки.

Рік офіційної гарантії Apple на iPad , iPod , MacBook , iMac в усіх авторизованих сервісних центрах світу. Якщо у вас виявлений заводський брак і ваш телефон зроблений на Америку то його можна або відправити по гарантії в Америку або поміняти в Америці на інший, так само якщо телефон зроблений на Європу то його можна поміняти на новий або відправити по гарантії.

Умови гарантійного обслуговування :

Термін гарантійного обслуговування :
при придбанні нової техніки становить 1 місяць з дати покупки, на користовану 14 днів.

При гарантійному обслуговуванню підлягають товари в повній комплектації. При пред'явленні гарантійної претензії покупець зобов'язаний надати коробки , упаковки , інструкції , сполучні кабелі і пр. , іншими словами все , що входило в комплект поставки.

Гарантійні претензії розглядаються при пред'явленні гарантійного талону.
Якщо купівля відбувалася в іншому місті і доставлялася кур'єрськими службами , покупець відправляє гарантійний товар продавцеві , а продавець повертає покупцеві відремонтований або новий товар також кур'єрською службою . У разі гарантійного ремонту все пересилання оплачує продавець.
Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування ( термін проведення діагностики - від 1 до 5 робочих днів). При незгоді покупця з їх висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону " Про захист прав споживачів".
Гарантійне обслуговування не поширюється на пошкодження, викликані неправильним підключенням , експлуатацією обладнання в позаштатному режимі, або в умовах , не передбачених виробником , а також тим, що сталося внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення , стихійних лих і т.д.). Гарантійне обслуговування не поширюється на пристрої з механічними і тепловими ушкодженнями , а також на несправності , викликані внесенням покупцем у пристрій конструкційних , програмних і інших змін (у тому числі моддінг - заміна панелей пристрої , " світиться яблучко" , джейлбрейк та інше).
Обладнання, несправність якого за висновком спеціалістів є заводським браком , протягом 14 днів з моменту покупки обмінюється на нове. За відсутності ідентичного обладнання на складі компанії на момент обміну , продавець може запропонувати аналогічне обладнання або повернення грошових коштів .
Після закінчення 14 днів з моменту покупки несправне обладнання із заводським браком приймається в ремонт на термін тривалістю до 45 днів. Після закінчення цього строку або раніше покупцеві повертається відремонтоване справне устаткування . Якщо брак не є заводським , то продавець може здійснити ремонт за рахунок покупця ( за згодою покупця ) .
У тому випадку , якщо дефекти носять невиправний характер і є заводським браком ( згідно з висновком фахівців ) , покупцеві видається нове обладнання , аналогічне зданому в ремонт по функціональності , споживчим якостям і за ціною , що діє на поточний момент . У тому випадку , якщо за час перебування обладнання на гарантійному обслуговуванні відбулися зміни ринкових цін , компанія залишає за собою право зарахувати несправне обладнання за поточною ціною прайс -листа .

Згідно ст. 25 Закону України " Про захист прав споживачів " протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі , покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний , якщо він не підійшов за формою, габаритами , забарвленням , розміром або комплектації. Обмін здійснюється у разі , якщо проданий товар не був у вживанні , що не був активований , збережено його товарний вигляд , споживчі властивості , пломби , зовнішні плівки , фабричні ярлики , а також товарний чи касовий чек.